usch..

..och fy. jag mår som en jävla påse nötter. ont i halsen, snorig, hostar.. men vad kan man annat att göra än att kriga sig upp. jag har inte tid att vara sjuk.. igår var det helt okej att vara hemma eftersom jag bara hade en lektion, men idag är den fyra, och det är fyra ganska viktiga lektioner, plus att jag har prov i psykologi. vi får väl se hur det går..

efter att ha suttit inne hela dagen igår så tog jag och moa en kvällspromenad på lite mer än en timme. jätte skönt att komma ut och röra på sig, man sover så mycket bättre med lite frisk luft i lungorna.
efter skolan blir det marspannkaka till stallet för att jobba hela kvällen, kul nu man är sjuk..

nä, nu ska jag dricka klart mitt te, så kanske halsen blir lite bättre.


haha, det här gör alltid mig lika glad. slash är så jävla cool. (gitarristen för er som inte vet :)

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0