torsdag.

jag skulle gå upp när martin gick till jobbet för att gå ut och springa. men när jag låg där i sängen och satte på snooze efter snooze så slog det mig att jag verkligen inte hade någon lust att springa idag. dessutom var jag tvungen att skriva protokollet från förra veckans usek-möte.

jag snoozade i en timme och gick sen upp oh kokade ett ägg, skrev protokoll och åt frukost. nu är det ändå tre timmar kvar tills jag börjar.. hur jag ska spendera dom blir till att se.

för övrigt har jag en lektoion idag som börjar vid tolv och slutar halv två. sen ska jag åka hem till min mamma och se om mitt paket har kommit ( ! ). sen ska jag ner på möte i stallet och sen avsluta dagen med en ridlektion. sen hem och äta upp resten av kladdkakan tror jag. haha.


åhh, jag vill åka till gotland! med det blir snällt till att vänta fram tills höstlovet börjar..



bild: fotad av mig i almedalen i våras.

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0