svettigt värre

wooaa.. jag tror jag spyr.. fyfaan. det här var det jobbigaste jag gjort på länge. tog mig nog lite vatten över skallen och valde en lite väl spännande runda idag. tur att jag inte käkade frukost innan, för det hade vart ett jävla slöseri med mat. tur att jag hade in flames och iron maiden som sällskap.. annars hade jag aldrig kommit runt.

jag svettas till och med på ovansidan av händerna.. (?) hur går det till? nää, om det här blir en vana kommer jag snart att klå usain bolt.
jag har inga ord för hur svettig jag är just nu.



så här såg mitt linne ut en gång efter att jag sprungit, man ser ju vad man hade under i allafall. kan säga att det är dubbelt upp nu..

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0