sovmorgon

oj vilken sovmorgon.. jag som inte ens sover till längre än nio på helgerna. ett tecken på att man kanske inte är helt frisk. eller tecken och tecken. det kanske räcker med att det rinner snor och att jag hostar..

fast idag är jag friskare än jag var igår. så det kanske var bra att jag sov länge. bara så att jag kunde slå ihjäl de där extra timmarna nu på morgonen.

jaa, jag ska väl ägna dagen till att sitta limmad framför datan. det finns ju inte så mycket annat att göra när man är sjuk. för på tv går det inget vettig förns vid fem, halv sex tiden.. åhh, när man är sjuk önskar man lite extra att mamma var frisk. så jag kunde ligga där och tycka synd om mig själv istället, och ha någon som tar hand om en..





//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0