söndag

också var vi redan på veckans sista dag och jag sitter och väntar på att få åka ut till stallet för dagens dos av frisk luft och motion.

igår var kul. vi bowlade och skrattade. basse, micke och isac kom och gjorde oss sällskap. precis som en kompis till martin och hans flickvän.

dock åkte jag hem redan vid tolv halv ett tiden med basse och micke. dem andra stannade kvar och drack några öl. jag hade ont i magen och var trött. så det var mer värt för min del att åka hem.

till frukosten hade jag och martin en mycket djup disskution om gud. vi kom fram till att han inte finns.. vilket jag ioch för sig beslutat mig för att tro för länge sen. men nu fick jag bekräftlese. haha.

nej nu ska jag till bussen.




//carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0