sista dagen på veckan!

hah, nu vaknade jag till och insåg att jag inte satt på datorn på hela dagen. i och för sig har jag befunnit mig utom räckhåll för det mesta som teknik heter hela dagen. längst ut på ingarö hos hästen.

idag körde jag och hästägarbasse lite. först runt, runt på bana och sen en sväng längs vägarna. vi måste ju ersätta hästan som dog igår och tänkte att kelly skulle passa alldeles utmärkt till detta! eller inte.

pappsen kom och hämtade mig så jag fick skjuts nästan hela vägen hem. super nice! när jag kom hem hittade jag martin i soffan, i mer eller mindre exakt samma position som jag lämnat honom i.. han har inte gjort många knop idag kan jag lova.
men nu håller vi iallafall på att laga middag. marinerade kycklingfiléer med råstekt potatis och mangoraia. det blir inte mycket godare tror jag.

nu ska jag ägna min pojkvän några minuter. han hade en hård kväll igår och behöver nog lite kärlek idag.


fick några bilder från gårkvällen. efter att nästan alla hade gått hem alltså. haha. som vanligt.
vi kollade fotboll, åt chips, spelade kort och lyssnade på musik.












//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0