shopping, pizza och en kompromiss

nu har jag införskaffat mig färg, penslar och duk att måla på. nu kan jag tillfredsställa mina kreativa behov en tid framöver. tyvärr var inte färgen lika bra som den i skolan.. men sen så var den ju inte så dyr heller. det får duga med budgetgrejer tills man har en inkomst. sen att mamma betalade allting idag hör inte till historien.

martin är hemkommen från fotbollen. med sig hade han pizza som vi hungrigt tröck i oss..
nu är det tydligen en jäääätte viktigt kvalmatch till vm mellan sverige och ungern som martin pront vill se, men jag ville gå och hyra film. så vi kompsomissade. martin får se sin match om han masserar mig och sen ser vilken film jag vill efter matchen, utan att somna.

så det vart en win, win. eller förlorade jag ändå?

nu gjorde visst sverige mål. i åttonde minuten..


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0