nöffnöff

vilken dag.. klockan tio infann jag mig på psykologin med en kopp kaffe i handen. klockan halvtolv köpte jag busskort för mina sista pengar. klockan tolv åt jag lunch (tacka tanterna i matsalen för att de sparade potatisbullar till mig från igår!). klockan halv ett halvsover jag på svenska c med ida som mumlar fan vad tråkigt, fan vad jobbigt som ett mantra (själv tänker jag tyst. vi håller fortfarande på att övar på det med ida). klockan kvarti två bestämmer jag mig för att lämna mina klasskamrater för att åka hem till martin som legat sjuk hela dagen. klockan tjugo över två kliver jag innanför dörren. kramar på martin i fyrtiofem minuter innan jag slänger mig upp på cykeln och cyklar till stallet. klockan tjugoi sju cyklar jag hem igen.

sen dess har jag varit hemma. ingen toppen dag mående mässigt idag. vart trött och seg hela dagen. hoppas att jag inte får svininfluensan. för jag vill verkligen inte ha tryne och knorr.. för jag har hört att det är biverkningarna.



jag sover som ett barn på P&L. något jag velat göra hela dan.

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0