never alone, always alone.

goddag vänner!
går kvällen spårade totalt. inte för mig eller ida, men våra kära fyraåringar till pojkvänner fick i sig lite väl mycket och det bröt ut litet utav ett kaos. men vi kom alla hem helskinnade.

idag hoppas jag att mamma vill följa med mig och inhandla målar gejer. så som oljefärger, penslar, staffli och panåer. så jag få leva ut min översexuella kreativitet. hah.

jag var somvanligt uppe före alla andra idag. vid nio kunde jag inte ligga kvar i sängen längre. utan gick upp och gjorde scones till mig och martin. tyvärr fick jag äta dem själv. då martin ännu inte kommit upp ur sängen...

just nu sitter jag och lyssnar på takidas nya skiva "the darker instinct". tror ni inte att dem har gjort en låt som heter caroline?! det var till mig och ingen annan dom skrev den. det måste ju vara så, eller hur?



en ungefär tvåhundraår gammal bild. ser ni vilka den föreställer? ledtråd: dem ska se takida sen 28 november ;).


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0