nått för hela jävla sverige gul o blå

goddagens!
ny tränad och ny duschad sitter jag i dagens kläder och smink framför datan och väntar på att klockan ska bli gå till bussen dags. idag är det bara lunch och bild på schemat. foto B slipper vi, för det ska fotograferas på ett litet projekt på fritiden. vilket jag ska göra imorgon när jag jobbar.

träningen idag blev en löprunda på 15 minuter, vill inte överdriva när jag inte rört på mig på två veckor, och sen en stund med "strip aerobics" med carmen electra, haha. hur kul som helst och svin bra träning för magen. jag sa till martin att om man får hennes kropp av att köra det där ska jag inte göra annat om dagarna, haha.
nej men det är en kul grej att göra hemma när man har lite tid över. istället för att pilla sig i naveln och sitta vid datorn eller något.
fast idag körde jag bara "uppvärmningen".

i eftermiddag ska jag förhoppningsvis hämta tjejerna. har ju inte vart där på två veckor när både de och jag har vart sjuka.


något nice att suga på en stund.


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0