name

godermorgon.
fredagen är äntligen här och jag sitter och myser i morgonsolen som skiner in i vardagsrummet.

jag vaknade med en känsla av uppspelthet och nästan lite nervös pirrig imorse. jag vet absolut inte varför. men hoppas att jag kanske kan ha nytta av den känslan för att göra dagen bra.

vi börjar med bild. sen har vi mitt bästa ämne, lunch. för att sen avsluta dagen med psykologi och projektarbete. inegn hård dag. men tyvärr brukar fredagar bli ganska sega, för vi har hål mellan varje grej.

gårdagen vart riktigt bra tillslut. jag var på bra humör hela dagen och när jag kom hem till mamma var vi ute i skogen och plockade svamp i en timme. sen gick jag ner till stallet för att fixa usek grejer och rida.

väl hemma möttes jag av att middagen stod på bordet och martins varma famn att krypa upp i.
en helt okej dag helt enkelt. nej nu ska jag utföra ett "mission".. som är hemligt ;)



god morgon :)


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0