motion, sällskap och terapi.

nu är jag hemma igen. efter en promenad på en och en halv timme med världens bästa moa. det är bra att promenera och prata som vi gjorde idag. man får både motion och prata ut om det som klänger sig fast på en.. idag kom vi fram till en hel del faktiskt. vilket är skönt. jätte skönt.

snart ska jag nog krypa ner i sängen med martin och kanske lite "how i met your mother". det är ju dessvärre en dag i morgon med.. en måndag av alla dagar. tänkte starta veckan med en joggingrunda, bara för att boosta mig själv lite, haha.

sov gott.




bild: världens bästa moa i min session från i våras.

//carro

Kommentarer
Postat av: Moa

Du är söt! O du löste mitt problem, annars hade jag aldrig fått nåt gjort! :) <3

2009-09-06 @ 22:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0