kommer jag dö nu?

jag gick hem tidigare idag. kände att jag skulle falla ihop i en lite hjälplös hög och kvida om jag inte tog mig hem. så jag var hemma vid halvtvå tiden och spelade sims.

ska inte ner till stallet, vilket ni kanske förstod. det känns som om jag andas genom ett sugrör..
såå, medans jag legat här med dödsryckningar har jag ägnat mig åt att sätta ihop en liten film från i lördags. tyvärr tog jag inte fram kameran en endaste gång när jag och jessi var ute på krogen, men oj vilka skäna grejer jag har från elins middag.

se och njut.

och elin, du vet att vi tycker om dig lika mycket ändå!


är det inte underbart! haha



//carro

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Faan vilken härlig video carrooo!!!:DD

2009-09-15 @ 17:07:45
Postat av: Lynn

Hahahah så jävla underbar carro! ! !

2009-09-15 @ 17:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0