kladdkaka!

maten var god! men martin var inte nöjd han inte.. sockersuget tog hans medvetande i besittning och han satt och dreglade över diverse god saker på recept.nu. så jag erbjöd mig till hans förtjusning att sno ihop en kladdkaka lagom tills charlies änglar börjar på trean haha.

så nu ska vi bara vänta en timme på att filmen börjar.. rätt hårt när det luktar kladdkaka i hela lägenheten. '

hade tänkt springa imornbitti.. men martin krossade de planerna totalt när han sa att jag skulle bli sjuk igen om jag började springa så snart.. så nu vet jag inte vad jag ska ta mig till. får ta en promenad innan frukosten istället. annars kommer jag aldrig kunna sitta still resten av dagen..



man är inte snygg efter att ha suttit inne i en vecka.. sen så kanske jag hoppades på att pappa skulle häma mig på vespan.. men det vart bil. lika bra det, så man blir av med förkylningen!

//carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0