jobb jobb

också har jag sökt ännu ett jobb med förhoppning om att bli något nångång i livet. det är underbart hur enkelt det är att söka jobb nu förtiden. det är bara att skicka iväg ett mail med cv och allt. dem vill oftast inte ens att man kommer in till butiken eller vad man söker för att lämna cv längre. det är väl lättare att hålla reda på mail på en dator..

nu sitter jag iallafall framför datan, mätt och glad och väntar på att det ska börja något skoj på tv. funderar på att kanske måla en stund.

vi kunde jobba hemma med projektarbetet och fick gå hem redan efter psykologin vid ett. så jag åkte hem till mamma innan jag fick skjuts med lynn till stallet för att ha planeringsmöte inför halloween aktiviteten.
nu ska jag varva ner. ska nog lägga mig rätt tidigt ikväll. ska ju upp och shoppa imorgon, haha.


innan jag skulle tatuera mig haha.

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0