husmor carro

också var husmor carro igång igen. alla lakan och handdukar är nere i tvättstugan för rengöring och snart har jag sanerat klart hela lägenheten. har till och med tagit itu med min fobi, skura toaletten.. uuhhgaa! diskbänken är ren, spisen är ren, all disk är diskad, alla golv är dammsugna. alla kläder på sin plats och jag gjorde oliv och tomat omelett till lunch. usch vilka vuxenpoäng. skulle egentligen behöva gå ut och supa mig redlös för att jämna ut det här.. men med min förkylning lär man ju inte komma någonstans den här helgen.

nu ska jag bara vänta på att martin kommer hem från jobbet och kan berömma mig för mitt slit och släp. det här hade han nog inte räknat med. särskilt inte eftersom det stått en påse med smutsiga lakan mitt på vardagsrums golvet i tre-fyra månader. men nu är dem rena.


turkisk lyckosymbol, som jag fotade hemma hos mamma. visst är dem fina :)?

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0