heroine diaries

usch. önskar att jag kunde bli frisk nu.. när det är helg och allt. men nej, nej..

jag är hemma idag också. bara för att slippa vara hemma hela nästa vecka också. bättre att vila idag och över helgen.

började läsa nikki sixx bok "heroine diaries" igår. skäms lite över att jag inte börjat läsa den tidigare, när den ändå stått i bokhyllan och bara väntat på mig. det är till den boken han skrev alla låtar som är med på sixx AMs skiva med samma namn som boken. texterna i låtarna är tagna från hans dagboks skriverier under sin period som heroin missbrukare.
det är både hemskt och fascinerande att läsa. sen blir det hela inte sämre av att han har världens hetaste röst när han sjunger i sixx am heller.. ååh, min heroin missbrukande hjälte. haha.






//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0