heldag minsann

sådär ja! nu har jag kommit hem från pappsen och pluggat klart.. som ni märkt har det tagit mig hela dan.. har suttit och pluggat sen halv åtta och lyckats (tack vare mamma) skriva över ett A4 på min uppsats idag. hip hurray!
och nu håller jag på att välja bilder till mitt yrkesrepogate som jag fotade nere i stallet igår. har fortfarande min jävla oväntade mötes bild kvar.. men den får vänta någon lektion till tror jag.
nu ska jag luta mig tillbaka med mafia wars på facebook (helt fast haha) en stund innan jag går och lägger mig.


//carro

Kommentarer
Postat av: Ida

Asså mafia wars suger ;) hahaha <3

2009-09-30 @ 22:22:24
URL: http://zonic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0