headache

godermorgon!
det blev ingen uppdatering efter stallet igår.. för jag fick en ordentlig smäll i huvudet när jag jobbade och damp ner i sängen nästan på en gång  när jag kom hem. så vi misstänkte hjärnskakning till att börja med. men det var nog att ta i tror jag. för även om jag har lite huvudvärk idag, så är det nog långt ifrån hjärnskakning.. hoppas vi.

men idag är det nya tag och det blir en dag med mycket fram och tillbaka. först två lektioner innan lunch. sen på lunchen åker jag och ida till mcdonalds i sickla för att lämna CV. efter det har vi bild hela eftermiddagen och sen ska jag hem till min pappa efter skolan. ska plocka ihop grejerna i mitt rum, för han ska flytta..

sen hem och plugga resten av kvällen. har ett svenska c arbete som ska bli klart någon gång. usch å fy..



lynn tog hand om mig när jag gjort illa huvet igår :)



//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0