godmorgon!

uppe med tuppen som vanligt. vaknade till liv vid halv nio, pigg som en mört (som man så klatchigt säger). sen att detta kanske beror på att jag somnade som ett barn i soffan vid klockan nio hör inte till storyn. det vart alltså ingen film igår.. men jag sa till martin att jag sparar den tills idag istället. helt nöjd ska han inte få vara, haha.

om några timmar när emma vaknat till liv ska vi ut till hivön och rida skogstroll. men det lär ju som sagt ta ett par timmar innan hon kommer upp ur sängen. med anledning att hon var ute igår kväll.

nu ska jag avnjuta frukosten som martin snällt har gjort iordning till mig.




bild: från förra veckans äventyr med ida. min finfina prinsessa!


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0