godmorgon

det är både på gott och ont man tränar. igår var det hur skänt som helst, när man kommer hem från gymmet eller löprundan och riktigt känner hur endofinerna gör sitt i kroppen. när jag vaknade imorse kom jag knappt upp ur sängen för att jag hade träningsvärk. vill man va fin får man lida pin.

jag ska se om jag lyckas komma upp innan martin någon dag och ta en löprunda redan på morgonen, även fast jag börjar tidigt. då räcker det med en kvart-tjugo minuter innan frukost.

nog med träningsbetyrer.
idag är det tisdag och min dag är fullpackad med saker att göra. först skola och sen stall.

men först ska jag ta itu med dagens första problem, vad jag ska ha på mig idag!



//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0