gå i ide

jaa, så geld vi över i september.. vilket väl officiellt betyder att det är höst nu. så om dryga månaden säger jag hej då och går i ide. eller hur.

något ide blir det nog tyvärr inte i år heller. jag sitter här helt tom på fantasi denna tisdags morgon den 1 september tvåtusennio. chocken över att hösten helt plötsligt tog över täppte till utgångshålet till mina tankar. ni vet där idéerna trillar ut i fingrarna, eller för all del ur munnen som hos ida. som egentligen borde täppa till sitt utgångshål lite oftare.. ibland.

jag hade tänkt ta ledigt för vård av sjuk pojkvän idag. men jag tror inte att det går hem i skolan.. han ligger i alla fall här hemma och vrider sig av smärtor i magen, vilket inte verkar så jätte kul . så jag är inte alls avundsjuk på att han får vara hemma hela dagen. hellre lär jag mig geografi än att ha ont i magen. nu är jag tråkig.




för att fira av sommaren tar vi och lägger in en sommrig bild här.

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0