fullt ös!

morgontrött, träningsvärk och kall om fötterna. har inte sovit något vidare i natt. martin låg och ålade runt i över en timme igår kväll. när han väl somnat tog det väl ytterligare en till två timmar innan jag somnade.. så det blev inte många timmars sömn inatt.

men nu är jag uppe och det är torsdag. alltså står helgen och väger på tröskeln och bara väntar på att få komma in. efter skolan som bara består av tre lektioner idag ska jag hem till mamma en snabbis och sen ner till stallet för att pilla med lite usek grejer inför våran kommande aktivitet. sen är det ju självklart ridning ikväll också :).

fullt ös hela dagen. men först och främst ska jag komma ur pyjamasen..




idag börjar jag dagen såhär. hur börjar ni eran?

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0