fullrulle

nu har jag äntligen bäddat ner mig i soffan. det har vart full rulle hela dagen.
började ju med en joggingrunda, sen skola. mössprovningen gick sisådär. jag och ida ska se om vi får göra om det imorgon. det fanns tydligen något bättre alternativ.

direkt efter skolan åkte jag hem och hämtade cykeln. hämtade tjejerna på dagis/skola. kom hem vid sex och fick middag. sen ner till gymmet.. det gäller ju att passa på att träna de dagarna jag faktiskt kan träna.

nu vet jag inte vad jag ska göra. funderar starkt på att krypa ner i sängen med min bok redan nu.. men så kom jag ju på att jag har svenska c läxa tills imorgon.. bra carro. bra.

fuck



//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0