fuck förkylning!

godmorgon.
jag har tappat rösten.. vart jag tappat den är ännu okänt, men jag lovar att komma med information när jag har den.

nää, men ont i halsen har jag. och svullen under ögonen är jag och snorig och hostig. dock har varken tryne eller knorr matrealiserat sig ännu, så jag tror att det är lugnt. förhoppningsvis bara en liten förkylning.

så jag ligger nerbäddad till hakan med datorn i knät och ska kolla på film och dricka te. "whats eating gilbert grape" ska jag se. det var så länge sen och den är så bra! om jag inte minns fel så var det genom den filmen som leonardo dicaprio slog igenom, eller?

nu ska jag kolla på film och kurera mig. avskyr att vara sjuk.



//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0