freeeeeeedag!

vi överlevde veckan och idag är det fredag. jag är helt jävla död men lika glad för det!
mamma körde hem mig någon gång efter tio och martin hade redan somnat när jag kom hem. lika bra det. jag var så mätt efter all kinamat och efterrätt att jag stupade i säng och somnade nästan omgående.

idag är lika fullspäckad som alla andra dagar vart den här veckan. först till skolan, sen möte i stallet. sen hoppas jag på att bara kunna sitta hemma resten av dagen. för imorgon ska vi upp och först gå på solid utförsäljning och sen ska jag och ida jobba lite.

träningsvärk i hela kroppen efter ridningen igår. då vet man att man gjorde rätt ifrån sig. det gik jätte bra och hästen var jätte fin.


lovade ju en bild på tatueringen. här har ni en. när den var precis nygjord. den är inte lika svart nu när den läkt. men den är minst lika snygg! och jag är glad!



//carro

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag blev verkligen överraskad!! och faktiskt ganska rörd, det var gulligt gjort. Du har alltid varit en liten "mammagris". :) Puss Mamma

2009-09-25 @ 13:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0