förlåt...

... för den dåliga uppdateringen. men igår var jag i stallet hela dagen och började bli sjuk på kvällen..

vi hade kanske lite för kul i lördags. en tjejkompis som jag inte umgåtts med på hur länge som helst kom till elin i lördags. så när alla gick från elin vid halv ett tiden bestämde sig hon och jag för att gå ut och dansa några låtar.
viper room som man hört så sjukt mycket skit om låg precis runt hörnet från där elin bodde. och jag upptäckte mitt "gratis kort" som trillat ner i brevlådan från dem. billig alkohol och två dans golv. vi gick dit och tänkte att en cider och en halvtimmes dans kunde väl inte skada. så vi gick in och snubbalde ut när dem stängde vid tre tiden..

det var svinkul. sjävla stället gör verkligen inte kvällen, utom dom man är där med! när vi stod och dansade gled några killar från våran skola fram och dansade med oss. sen hängde vi med dom hela natten. så jag tycker inte att man ska säga att ett ställe är dåligt bara för att man inte har haft kul där en gång.. det beror helt på vilka man är med och vilken inställning man har. för dom spelade faktiskt helt okej musik hela tiden också.

vi sov hos mig då martin var i väg på en ö med ett gäng grabbar och lirade paintball. vi satt i köket och åt godis och snackade tills klockan var fem.. jag insåg att jag skulle upp vid tio och så gick vi och la oss..

dagen istallet var ingen höjdare. ont i halsen, svullen under ögonen. samma symptom fast värre idag. så jag ligger hemma och vilar hela dagen. med min godispåse och min bok (som snart är slut..).
långt inlägg, men det får väl kompensera helgens passivitet.



//carro


Kommentarer
Postat av: JEssie

Kul hade vi :D! <3

haha poison! bästa ;)

2009-09-15 @ 18:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0