filmmanus

jag har sovit svin dåligt i natt.. vaknade när martin gick upp och fick knappt upp skallen från kudden, den var alldeles för tung.. men upp kom jag iallafall tillslut. även om jag helst skulle skjuta skallen av mig med ett hagelgevär (bara för att vara säker på att dö). men det är ju iallafall sol ute.

men jag tror att dagen kommer att arta sig ändå. dem brukar ju göra det på något underligt sätt.
ikväll ska jag träna och försöka få lite plugg gjort. det som skulle vart klart igår tillexempel. vi fick hemuppgift i rörlig bild, "skriv ett film manus".. ja okej det skulle bara vara fyra tagningar, men när han kläkte ur sig att vi skulle skriva ett filmmanus höll jag på att svimma. jag kan inte skriva filmmanus? men se visade det sig vara lättare än jag trott. så jag får väl lägga ner en stund på det ikväll.


aldrig vart mer koncentrerad? haha. jag och kelly.


//carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0