fallen leaves

nu är jag hemma och sitter vid köksbordet och pillar ut ludd ur naveln medans martin duschar. jag har tryckt i mig en macka och typ en halv kladdkaka och har ont i magen.. som man bäddar får man ligga.

om en timme ska vi gå till bussen, åka till nacka trafikplats, byta buss och sen åka ut till ingarö för att gå på kräftskiva.
tyvärr hittade chrille inga haklappar när han handlade.. så det blir till att ta på sig något man inte är så rädd om. bara för att undvika schyssta fläckar och kräftdoft i en månad framöver.

nää, kläder ska man tydligen ha på sig.


jag och min underbara relation till mat. nu när vi ändå var inne på ämnet liksom.

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0