duscha!

ligger i soffan med datorn i knät och har tråkigt..
sedan sist har jag hunnit, spela sims, duscha, hälla ut gulashsoppa i hela köket, äta det som blev kvar av soppan, tagit en promenad och lagt mig i soffan igen.

duscha blev nästan ett tvång när jag rörde lite på mig och insåg att jag luktade som ett helt hockeylag. promenaden var bara en följd av att jag hade så tråkigt och inte rört på mig sen i måndags.. att ligga inne i flera dagar är verkligen inte min grej. så jag tog en promenix på en halvtimme och njöt av lite frisk luft. ända tills snoret började rinna igen.. fy fan.

martin slutar jobba om en halvtimme, så jag ska väl fortsätta spela sims tills han kommer hem, eller sova..


på gotland förra hösten. hoppas på att vi kan åka dit det här lovet också!

//carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0