drowning lessons

fy fan är det enda orde jag vill använda nu (eller orden kanske man säger?). fick idag en påminnelse om att svenska rapporten på FEM A4 (!) ska var klart nästa vecka. kul, jag som precis har börjat.. sen fick jag ännu en påminnelse om att geografi arbetet ska vara klart på onsdag.. sen har jag mitt fotoprojekt tills på torsdag, ett photoshop arbete som skulle vart klart förra veckan och sist men inte minst så måste jag och ida komma igång med våra jävla tryck till projekt arbetet..
det kanske är bäst att man börjar göra det man ska innan jag drunknar i skiten, istället för att bara lalla runt och hoppas på att det löser sig..

nej, så nu har jag suttit och skrivit i nästan en timme. två av fem A4 är snart avklarade.. målet är att skriva klart ett tredje innan jag går och lägger mig. det borde inte vara allt för omöjligt.
sen hinner jag nog med min photoshop uppgift idag också.. geografin.. den tar vi imorgon.

nu ska jag koncentrera mig på något annat än plugg en stund. ska ner till gymmet med martin om en timme.

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0