det går bra nu.

goddag!
äntligen lördag och vi var tvugna att kämpa oss upp vid åtta. jag som vanligtvis inte har några problem med att gå upp tidigt på helgerna var helt död imorse..
det kanske berodde på att jag i min yrvakenhet igårkväll borstade tänderna med min anisktkräm. mycket otrevlig historia.
jag somnade i soffan som vanligt och martin röck i mig när filmen var slut. vi gick in i badrummet och jag greppar första bästa tub på handfatet och geggar på vad jag tror är tandkräm på tandborsten. jag upptäcker inte mitt misstag förns några sekunder senare när jag lyckats borsta runt ansiktskrämen i hela käften. kul, tyckte martin. själv var jag inte lika nöjd just då.
idag kan man ju skratta åt det.

annars så har jag klarat av dagens bestyrer. utförsäljning, kom därifrån med två tjocktröjor. och utdelning av blad, vilket vi klarade av på en timme. så nu sitter jag i soffan och kollar på "tipslördag" med martin. skit trist, men vad gör man inte för laget?


den minnen vart det väl igår kväll kan jag tänka.

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0