angel of passion

så. nu har jag pluggat i en timme. lagom tycker jag. inte för mycket och inte för lite!

jag behövde inte jobba idag. en av tjejerna var sjuk. så efter skolan var det bara för mig att åka hemåt. eller ja, jag mötte upp martin i centrum och vi handlade mat för veckan. alltid lika kul att gå i mataffär.. (!)

efter hemkosten har vi ätit köttbullar och spaghetti, snackat skit och jag har målat en väldig massa.
har fotat tavlan (som inte är klar ännu!) men blixten dödar ALLT som är i fint i den.. allt ser så naket (hah, naket..) och kallt ut. men jag slänger upp en bild så ni får se vad jag håller på med för något nu. för själv är jag rätt nöjd ensålänge. även om det är en hel del kvar att göra på den.


ni hajjar vad jag menar.. allting ser så blankt och platt ut när man fotar med en så dålig kamera. synd..
tavlan är målad i oljefärg.

//carro

Kommentarer
Postat av: Martina

Riktigt duktig är du! Snyggt!

2009-09-21 @ 21:21:44
Postat av: Ida

Jävlar vad snygg den blir. Stor skillnad till sist jag såg den kan man säga ;)

2009-09-21 @ 21:44:04
URL: http://zonic.blogg.se/
Postat av: Mamma

Toppen, du är bäst!

Jag hittade massa oljefärger på vinden, så nu kan du måla massor! kramisar

2009-09-22 @ 00:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0