when love takes over.

när jag är sådär jätte jätte kär och glad så lyckas jag alltid försaka bloggen en helg eller två. men nu är jag tillbaka i datastolen för att tillfredsställa era lässugna ögon en stund.

vad har den här helgen erbjudit då?
inget jätte spännande på "detmanskagörapåhelgen"-fronten, alltså inget festande. eller jo, jag och martin delade på en flaska vin till idol i fredags, men jag är inte säker på att det räknas.

igår var jag hos ida hela förmiddagen och färgade och klippte hår. det har inte blivit några drasktiska förändringar då vi mest misslyckades med min utväxt än en gång.. dags att hitta nya metoder tror jag.
efter en trevlig förmiddag med halvdöva ida (öroninflamation) så satte jag på mig mina vita älsklingar (mina nya converse) och satte av mot forum för att bli upplockad. därefter blev det bil med en del av usek till årets US-gala i sollentuna. alla stockholms ridklubbars ungdomsektioner samlas och det blir prisutdelning och grejer. vi var nog sämst, på allt.
det var sagofigurs tema och det ända vi lyckades åstadkomma var att skämma ut stackars malin inför halva stockholms hästmänniskor.. inga priser vann vi heller.

sen vart det hemgång och till att krypa ner i soffan med martin, som hade varit och sett cats med sin familj. vi somnade som vanligt i soffan vid tio tiden och väcktes av att basse ringde vid halv tolv och frågade vart jag höll hus. ingen aning svarade jag och mumlade sen något om att jag skulle sova, puss o kram vi hörs..

idag har jag som vanligt varit i stallet och nu kom jag och martin precis ur duschen efter en intensiv joggingrunda. det är inget tips att jogga med någon som tränat fotboll, friidrott och innebandy hela sitt liv. iallafall inte om man inte är likasinnad..


jag och min babe.

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0