what a feeling!

så var måndagen snart till ända och den förbannade uppsatsen är utskriven och iväg skickad. så nu har jag mitt på det torra, för tillfället.

dagen redde sig rätt bra trots att jag inte hann springa imorse. tog cykeln när jag skulle hämta tjejerna istället. inte likvärdigt med en joggingrunda, men alltid något.
när jag lekt klart med lego och hoppat färdigt med hopprepen, cyklade jag till gymmet och mötte upp martin. jag körde axlar och biceps i fyrtio minuter. sen hem för middag.

nu har jag suttit med mamma i telefon och gjort några sista justeringar på uppsatsen. nu är jag klar och känner mig mycket lätt och tillfreds.
dags att teckna lite. måste ju öva de skillsen ibland också.



så här lätt känner jag mig ungefär.

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0