tillbaka till sängen?

när jag slog upp ögonen imorse möttes jag av samma sak som innan jag öppnade dem. kompakt jävla mörker. det var knappt så jag såg handen framför mig.. jag som var hos moa och hämtade mina nya converse igår och hade funderingar på att inviga de vita.. lär ju inte hända när man kommer bli tvungen att vada i lera hela vägen till bussen.

usch och fy.
idag är det skola som vanligt. efter skolan ska jag göra något så kul som att tvätta.. en underbar sysselsättning om man inte har något bättre för sig.
sen ska jag in till stan och träffa moa och några av hennes vänner för att fira av henne. så det lär ju inte bli att man kommer i säng i tid ikväll iallafall.
men det är det värt.


en solig bild. bara för att det är pissväder ute..

//carro

Kommentarer
Postat av: Carro (ellis kompis)

Hej, vad roligt att du har en blogg! Såg det på facebook, så nu ska jag bli en trogen läsare ;)Snygg design också! PUSS

2009-10-07 @ 22:20:00
URL: http://blackeyedblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0