stallet med elli!

café world rullar på facebook och jag fördriver tiden.
idag ska elli förlja med ut till skogstrollen! hur kul som helst :D!

det vart inte till att ligga i sängen hela dagen igår.. och inte blev det något målande heller. martin ringde vid två och kom och hämtade mig. sen åkte vi ut och käkade på felinos i gustavsberg innan vi åkte ut till rusta, jula och byggole i mölnvik. sen åkte jag och martin förbi willys på vägen hem och köpte godis.

kvällen spenderades i soffan med två filmer. först "the truman show" med jim carrey och sen gick "hot fuzz" på sexan. både filmerna var underhållande och jag lyckades till och med hålla mig vaken hela kvällen. sen damp vi i säng vid halv tolv.

nu ska jag göra något annat en stund.


jag och min prinsessa :)


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0