Some of them want to get used by you

söndagen är snart slut och jag börjar tänka på refrängen. det är ju allt förnuft till trots, en dag imorgon med. segt, men sant. själv funderar jag på att börja den med en sovmorgon och sen en joggingrunda, om mina knän håller för det. har blivit en hel del löpning den här veckan.

imorgon är det ny vecka och nya dag. skola och sen barnpassning.
tisdagen kommer bli den mest spännande på länge. direkt efter skolan ska jag på arbetsinterjuv på mcdonalds i sickla och sen på körkortskurs. alltså inget stall för mig i veckan. eller jo, på lördag är det halloween aktivitet. någon som vill sitta i skogen och skrämma barn? vi är i behov av stora, farliga killar utan liv en lördagkväll. tänk på saken.

nu går jag och lägger mig. godnatt.




//carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0