rörlig bild

här sitter jag, på rörlig bild och bloggar. vilket hårt liv jag har. sovmorgon blev det imorse och sen en frukost i godanro läsandes mcdonalds handböcker. ikväll ska jag ju dit på introduktion. träffa handledare och grejer skulle jag tro.
håller tummarna på att det blir en vänlig själ som tar sig an mig.

enligt handböckerna har jag det mesta på min sida. jag är tydligen inte ensam om att vara nybörjare på mcdonalds. med tanke på vilken hög med grejer jag fick.. haha.

slutar halv två idag och har tänkt mig ett träningspass på gymmet direkt efter skolan. för det har inte blivit någon träning alls den här veckan och det dåliga samvetet börjar krypa sig på nu..

nej nu ska jag återgå till min lilla filmkamera. för att se vad jag kan åtsakomma med den.


ingen ridning blir det idag heller :(.. eftersom donken besöket börjar klockan sex..
får försöka ta igen det på höstlovet nästa vecka. (bild från mitt yrkesrepotage)

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0