P3 live session

det gick inte att logga in på blogg.se igår. mina fruktlösa försök gjorde mig bara frustrerad och ledsen. så jag gav upp allt vad bloggen hette igår.
istället var jag och martin på konsert på kvällen. P3 live session i radiohuset. 

jätte mysig och exklusiv spelning. jag tror inte att det var många över hundra personer där.
både andreas grega och asha ali var iallafall grymma. jag har knappt hört något från nån av dom, men blev mycket positivt överraskad.
sen så åkte sanna bråding samma buss som oss hem. en riktigt mysig date med min babe helt enkelt.

idag blir det inget foto. ska logga om att jag jobbar hemma med en bildanalys. efter skolan ska jag träffa moa en på en snabbfika inne i stan. ska bli skönt att få prata av sig lite..


jag vet ju vem jag ska lyssna på i höst :)
äkta mysmusik.

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0