medarbetare

jag vet inte hur jag tänkte när jag funderade på att ta en joggingrunda efter introduktionen på donken.. för just nu kör jag nog hellre rysk roulette med ett gäng blodtörstiga maffiabossar än går ut och springer.. det är kallt, rått, fuktigt och mörkt. plus att jag vilken sekund som helst blir omkullputtad av john-blund. sömnpluver i ögonen funkar inte på mig längre, han måste ta mig med våld (ehh, inte misstolka!).

nu är jag iallafall medarbetare på mcdonalds sickla.. det känns bra. jag kommer att få börja som stolt hamburgsstekare (eller vad man kallas, kock är väl att ta i kanske..) och får sen förhoppningsvis lära mig att ta kassan också. allting får ta sin tid, men jag tror att det kommer bli superman bra efter ett tag.

martin spelar fotboll (surprise) så jag kommer få sitta här helt själv i en och en halv timme till. jag ska ladda så jag kan snacka ihjäl honom när han kommer hem. moahaha.



pannkakor kan jag ju iallafall steka. (tror ni jag får ta med mitt eget förkläde?)

//carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0