lördagmorgon

jag förstår inte vad det är med min kropp.. när jag fören gångsskull kan sova hur länge jag vill så vaknar jag vid halvsju och kan inte somna om.. inte kunde jag somna igår heller, även fast jag druckit vin! det är inte klokt. jag brukar falla som fura och sova som en gris när jag kommer hem efter att ha druckit vin på kvällen.

jag blir inte klok på mig själv.

igår kväll åkte jag och martin över till ida och chrille. dom håller på att renovera sin lägenhet, så gentlemanna martin skulle dit och skruva gips. jag och ida satt i köket (den enda delen förutom badrummet som inte var belamrat med grejer för tillfället) och pratade om livet och drack vin. vi blev uttråkade efter en kvart och gik till affären och köpte en och etthalvt kilo godis för chrilles pengar (det är mycket roligare att handla när någon annan betalar!). när vi kom tillbaka gjorde vi kaffe och pratade lite med våra byggarbetare till män.. (!?)

efter en stund lessnade vi även på detta och ringde upp basse, som kom och hämtade oss och körde oss till thomas. sen satt vi där och hade trevligt med diverse människor hela kvällen. till basse vart trött på att sitta i soffan och spela tvspel. han körde hem oss och jag gick upp och la mig.

planen idag är att inte göra ett skit. jag ska ligga i sängen hela dagen, möjligtvis måla lite. för jag behöver sova en stund för att ta igen vad jag förlorat på den fronten i veckan..


nu är det höstlov! :D

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0