live as you learn

godmorgon lovfirare och icke lovfirare. lov eller inte, jag är uppe förtidigt iallafall. halv nio vaknade jag till liv och bestämde mig för att försöka ligga kvar till nio iallafall. fast efter fem minuter blev jag rastlös och gick upp och gjorde iordning frukost.

nu sitter jag i köket med datorn, laddar ipoden och väntar på att frukosten ska komma tillräckligt långt ner i magen så jag kan springa utan att få håll. jag funderar på om jag ska ge mig på den långa rundan idag, eller om jag ska ta en helt ny runda.. kruxet är att när jag kommer igång känns det som om jag är odödlig och kan springa hur långt somhelst.. så länge det inte luta uppåt vill säga. efter en värstingbacke vill jag dö och gå hem igen.. det är tur att man är envis.

vi får se vad det blir när jag väl kommer ut. det bästa med att känna området bättre än sin egen ficka är att jag verkligen kan ta nya rundor nästan varje gång.

ikväll ska jag till stallet :)

york i velam. tog bilden till mitt repotage. han är söt han.


//carro

Kommentarer
Postat av: elin

hum jag tror jag ska vara där när det öppnar, dom öppnar kl 7 så jag tar 6.59 bussen från mig:)

gud vad skönt med loov haha:D

2009-10-27 @ 10:29:25
URL: http://elinj.devote.se
Postat av: Mimmie

Vilken fin häst du hittade:)

2009-10-27 @ 13:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0