life´s like a rollercoster

när jag skulle säga hejdå till martin för en stund sen råkade jag snegla i spegeln och vart nästan lite rädd för mig själv.. sällan skådade påsar under ögonen på mig. helt svullen, det såg inte klokt ut.
men sen så sov jag inge vidare i natt heller.

det vart ju som sagt ingen skola igår. så jag åkte hem till mamma istället. sen gick jag ner till stallet. fick rida en häst som är ganska "ny", på lektion iallafall. det vart åka av kan jag säga. efter dryga halvtimmen hatade hon mig mer än något annat på hela jorden och ville förmodligen inget hellre än att döda mig. men jag envisade mig fast och fick henne att mer eller mindre göra som jag sa efter ett tag..
sen åkte jag med mamma och för att handla innan hon körde hem mig.

fredag idag, och jag glädjs inte det minsta. kul.

tog ett par bilder när jag gick ner till stallet. jag vill ha en bra kamera nu, min lilla digital kamera är ingen höjdare när man hittar vackra motiv.


ida förstår symboliken i den här bilden..


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0