hell fucking yeah!!

jajamensan. nu har jag skrivit svenska uppsats i nära två timmar och jag känner mig stolt över att jag övervann förbannelsen över att det förra utkastet på något mystiskt sätt eliminerats från min hårddisk. jag är nästan säker på att det här är bättre och för all del med komplett än det jag skrev så förnetiskt på i onsdags.

så nu har jag belönat mig själv med att sätta på lite musik och ett blogginlägg i väntan på att mamma ska skicka tillbaka ett svar med korrektur och kommentarer på arbetet. ibland är det väldigt bra att ha en mamma!

så nu ser det ganska ljust ut för min del på fest fronten imorgon. jag kanske trots allt kommer ut bland lite folk och bra musik för dans och trevligt sällskap. hoppas på att få ihop ett litet gäng som kan följa med. någon ?! haha.

nu funderar jag på om jag ska överraska martin och dyka upp på hans match även fast jag sa att jag skulle sitta begravd i plugg hela natten.. låter som en rätt skän idé. då kommer jag ut härifrån också.


just nu

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0