häng gud

min frånvaro igår har sina skäl. minns min uppsatsen jag har skrivit på i några veckor nu? som jag nästan vart klar med i onsdags?
ehum, min dator hade bestämt sig för att jag skulle göra om den.. så allt jag skrev i onsdags har försvunnit.. så det är bara att göra om hela skiten.. om det inte var nog med det så har hela datorn blivit fucked up och flyttar runt och kopierar mappar på konstiga ställen.. ingen höjdare. så om den inte skärper sig skickar jag ut den från balkongen.

så ikväll blir det inget roligt. hade tänkt åka och kolla när martin spelar sin sista match för säsongen.. men nu får jag sitta och plugga svenska hela kvällen istället. tack gud.




//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0