Goooodmorgon!

vilken jävla måndag! jag vaknar så sent så att jag inte hinner springa.. så nu måste jag köra dubbla pass ikväll. jävlar.
meen ändå är jag på något slags hyper humör och sitter här och lyssnar på låtar från lördagens utekväll. vilket jävla drag det var! men det fick man ju sota för igår kan jag tala om. buss till ingarö på baksmällan är ingen höjdare. men vi överlevde och väl ute blev man piggare av lantluften haha.

lördagskvällen spenderades på the bridge med ida, linnea, basse och simon. vi dansade tills idas fötter var redo att överge henne, då vacklade vi hemåt mycket glada i hågen och med föraningar om vad som skulle vänta när vi vaknade dan efter.
martin och chrille var också ute. när vi åkte hem pratade jag med martin som var i fullgång med vad han nu gjorde, dansade, raggade eller söp bort alla pengar (eller förmodligen alla tre på samma gång).
sen ringde han mig kvart över tre igen och meddelade att han var på väg hem och ville att jag skulle laga mat till honom. fuck you sa jag, som precis krypit ner i sängen.

somnar och vaknar inte när martin kommer hem. vilket inte var så konsitgt. för han var hemma igen vih halv sex. hur lyckades han när han var i slussen klockan kvart över tre tänker ni. snubben somnade på bussen, vaknade upp i lugnet vid fyra tiden och inser att det inte går några bussar tillbaka. så det var till att ringa taxi.
tydligen hade han försökt ringa mig, men jag sov så fyllehårt at jag inte ens vaknade av min ringsignal som hela huset brukar vakna av annars.
så när jag klev upp vid halv tio hade martin inte fått  många timmars sömn. så går det, när man super för hela lönen på en gång.

haha


linnea gömde sig när fotografen kom fram. det gjorde inte vi.

//carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0