godmorgon

det är inte mycket folk i rörelse ute på gården vid den här tiden. det är väl gubben i tvättstugan och någon enstaka medelålders på väg till jobbet.

jag gick upp för en timme sen och drack kaffe med martin. sen gick jag ner och slängde in tvätten. fyra maskiner.. det är sjukt mycket tvätt. tur är att alla tvättstugor var lediga. så det tar inte lika lång tid.

nu sitter jag och sköter mitt café på facebook, haha, det blir lätt lite utav ett beroende när man väl börjar.
om en stund ska jag försöka få igång sims spelet jag fixade igår.


//carro

Kommentarer
Postat av: Emma

Morrn morrn :) Allt bra med dig?

2009-10-28 @ 08:43:46
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0