fast!

mafia wars, jag är fast. så fort jag slår på datorn måste jag in på facebook för att se hur mycket jag tjänat på mina strippklubbar och hur det går i mina maffia krig. haha. sjukligt.

nu är iallafall jag uppe och har ätit frukost med martin. eller martin åt frukost med sin sporttidning och jag ägnade frukosten åt att läsa serier och lösa sudoku i väntan på att han skulle läsa klart om mats sundin som plötsligt ska sluta spela hockey.. intressanta grejer det där.

torsdag innebär skön dag i skolan och idag ska jag hem till mamma och låta henne hjälpa mig med det sista på min uppsats innan jag ska rida ikväll.
nu ska jag klä på mig, om jag inte fastnar med mafia wars, då stannar jag hemma hela dagen ;).



godmorgon

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0