en onsdag i mängden

urusel start på dagen. det är ju helt jävla bäcksvart.. hur ska jag hitta ner till bussen i detta mörker? det är ju knappt så man vågar sig, rädd att filmen "30 days of night" tillslut har blivit verkligehet. vi som sett den vet ju att det är fullt med blodtörstiga vampyrer ute nu.. jag ska sluta se skräckfilm, jag blir störd..

här sitter jag i alla fall, i mina varmaste mjukisbyxor, martins stora tjocktröja och mina tofflor iklädd en fleece filt och huttrar över en kopp te, som nu förövrigt är slut..

att jobba i stallet igår kväll gick lätt och snabbt. jag har fått mig en alldeles egen padawan! (ni som sett star wars knows!) som jag jag lära ALLT jag kan.. så jag hoppas hon är fullärd någon gång nästa vecka. haha. tanken är att hon ska ta över ponnystallet efter mig när my slutar jobba. då jag går tillbaka till storstallet.
ointressant information..


nu ska jag klä mig. även som det är minstsagt lockande att krypa ner i sängen igen..


hahaha, jag var tvungen. en bild från stenålderna. carro i sina bästa år. här är jag inte mycket över 14-15 år. inte okej egentligen.. haha


//carro

Kommentarer
Postat av: Gaaabish

DAAmn she s hoot! :P

2009-10-21 @ 18:46:50
URL: http://lifeofgabbi.blogg.se/
Postat av: Gaaabish

DAAmn she s hoot! :P

2009-10-21 @ 18:46:56
URL: http://lifeofgabbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0